ND Forum - Dzień dobry POLSKO! Strona Główna ND Forum - Dzień dobry POLSKO!
Ludzie z sercem i głową

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ameryka dryfuje..
Autor Wiadomość
longinus9


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 2190
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Październik 2011, 05:02   Ameryka dryfuje.. [Cytuj]

Ameryka ma obecnie dwóch głównych wrogów wolności. Pierwszym jest terroryzm islamski, drugim - koncepcja wolności oparta na kontrakcie społecznym, promowana przez amerykańską lewicę

Demontaż wolności

Agresywna lewica dzierży władzę w USA. Przejęła Kongres, władzę sądowniczą, media i banki, ma sojusznika w prezydencie. "Oświecony socjalizm" niszczy indywidualną wolność, a społeczeństwo spycha w stronę totalitaryzmu.
25 maja br., kongresman Ron Paul (członek Izby Reprezentantów z ramienia Partii Republikańskiej) wygłosił przemówienie na forum Kongresu USA. Zaczął je od słów: "Do trumny republiki amerykańskiej wbijany jest ostatni gwóźdź. Jednak Kongres zupełnie nie reaguje, choć nasze wolności na naszych oczach gwałtownie nikną. Proces ten jest nakręcany przez nieuzasadniony strach i brak wiedzy o tym, jakie jest prawdziwe znaczenie wolności. Jest on nakręcany także przez mity ekonomiczne, fałszywe rozumowania i dobre intencje".

Całość w ND: http://www.naszdziennik.p...=my&id=my07.txt


Globalizacja i globalna poprawność polityczna zaczyna dokuczać największemu państwu świata pod względem militarnym i ekonomicznym.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 9 Październik 2011, 05:43    [Cytuj]

Lewicowcy niewiele maja do powiedzenia w USA, tutaj rzadza lobbisci wielkich mediow napedzanych potrzebami banksterow,kompleksu militarnego i wielkich korporacji.

Nie ma znaczenia czy republikan czy demorkat jest prezydentem licza sie tylko ich interesy, republikanie stworzyli fikcyjne powody do wojny w Iraku, spreperowali zamach 9/11 a neocons z fox news niczym hitlerowcy nawolywali do wojny, z pieneidzy podatnika rowniez pokryto potrzeby tych korporacji gdzie oblowili sie tylko ci na najwyzszych szczeblach korporacyjnego zniewalania.

Nic Ameryki nie uratuje tylko zwyciestwo Rona Poula, ale media go ignoruja bo biznes korporacyjny i kontrola spoleczenstwa pod pozorami terroryzmu i stworzenie wielkiich narzedzi panstwa policyjnego jest juz tak zaawansowane, ze nie ma wyjscia tylko rewolucja moze to zmienic, do tego jednak potrzebni swiadomi ludzie ktorzy rozumieja co naprawde sie tutaj dzieje, ale do tego jeszcze bardzo daleko. Klotnie pomiedzy republikanami i demokratami maja tylko dawac pozory demorkacji ale oba konie sa obstawione lobby zydowskie, korporacje i media.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 9 Październik 2011, 06:23    [Cytuj]

Wlasciwie to elity globalistyczne probuja znowu sprzedawac kit o broni w Iranie, ten sam klub idiotow ktorzy zasluguja na gilotyne Tony Blair, Bush , Cheney i Obama.

Jako wierzacy wiem ze ich dusza bedzie tam sie piekla gdzie dusza Stalina i Hitlera.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Amid

Dołączyła: 07 Lip 2009
Posty: 1365
Skąd: Polska
Wysłany: 9 Październik 2011, 11:10    [Cytuj]

Kto chce sobie skomplikowac zycie, to niech jedzie do Ameryki i Sin City.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 10 Październik 2011, 16:15    [Cytuj]

Sin City zyje swoim zyciem:

http://www.sincitylasvegas.com/


http://www.usatoday.com/t...las-vegas_N.htm






[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZivA_f7DRdE[/youtube]
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 10 Październik 2011, 16:40    [Cytuj]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JzeNkhXAIm0[/youtube]
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 29 Listopad 2011, 20:56    [Cytuj]

ten czarnoskory to urodzony klamca, pernametny oszusts, pracujacy dla federalnego Banku wiekszosc swego zycia, reszta to tez klauny szczekajace jak im nakazuje NWO, jedyny wyjatek to Ron Paul.

Globalisci doprowadzili juz do tego ze nawet w Polsce moze sie ludziom nie miescic w glowach, bo wlascicie sluchaja i ogladaja te same globalistyczne media, wiec skad moga cos wiedziec,

Wszystko jest piekne i kolorowe gdy banksterzy robia przewijki stulecia, na nasze neiszczescie ludzie maja slaba pamiec i zapominaja i hiperinflacji i oszustwach bankowych w przeszlosci.


W niektorych czesciach USA kupisz juz nieruchomosci za dolara.

To wynik okradania kraju ktory zapoczatkowal Clinton, Bush wyperfekcjonowal wojanmi dla globalistycznych korporacji a Obama jako milosnik pokoju i zdobywca nagrody Nobla zmienil je w wojny pokojowe, i kinetyczne, kiedys wojny prewencyjne byly doktryna NWO, a teraz zmienili je na pokojowe misje bo zbyt wiele konspiracyjnych teori ujawnilo cele globalistow.





Listing price: $1

Size: 3 bedrooms, 1 bath, 859 square feet

Year built: 1914

Price per square foot: About a tenth of a cent

Median sale price (Detroit-Warren-Livonia, Mich.): $66,500


Nawet w
Beverly Hills gdzie domy nigdy nie spadaly ponizej kilku milionow mozesz teraz kupic to:





The cheapest house in town
Beverly Hills, Calif.
Listing price: $399,000
Size: 1 bedroom, 1 bath, 676 square feet
Year built: 1948
Price per square foot: $590.24
Median sale price (Los Angeles-Long Beach-Santa Ana, Calif.): $324,800


Lub Jackson MS




The cheapest house in town
Jackson, Miss.
Listing price: $4,900
Size: 3 bedrooms, 2 baths; square footage not available
Year built: 1930
Median sale price (Jackson): $139,400


W Memphis TN niedaleko willi Presleya




Memphis, Tenn.
Listing price: $55,000
Size: 3 bedrooms, 2 baths; square footage not available
Year built: 1964
Median sale price (Memphis): $119,300


Jak widzicie Ameryka jest coraz bardziej przeceniana i globalisci uzywaja tylko jej potencjalu militarnego aby osiagac swoje cele stworzenia jednaego swiatowego rzadu.




Minneapolis
Listing price: $12,500
Size: 2 bedrooms, 1 bath, 1,508 square feet
Year built: 1911
Price per square foot: $8.29
Median sale price (Minneapolis-St. Paul-Bloomington, Minn.): $160,300
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 19:51    [Cytuj]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AVtDIt8bSKA[/youtube]
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 1 Grudzień 2011, 19:57    [Cytuj]

W Ameryce globalisci chca i chyba przeglosuja prawo umozliwiajace rzadowi aresztowanie obywateli bez powodow i przetrzymywanie w nieskonczonosc bez dowodow winny, prawo ma dac im rowniez prawo do egzekucji obywateli bez powodow.

Zaczyna sie robic Korea Polnocna, ale tam sa sady kapturowe, a tutaj nawet ich nie bedzie bo bo rzad bedzie mial prwo do torturowania ciebie az sam przyznasz sie do winny, co bedzie wystarczajacym dowodem winny. Stasi w DDR przynajmniej nie obmacywala dzieci przy rodzicach.

Amerykanie oglupieni prozakiem, nawet nie zdaja sobie sprawy co sie dzieje.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xZCGrpkWWyg[/youtube]
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 2 Grudzień 2011, 20:25    [Cytuj]

Jak znasz angielski posluchaj tej fikcyjnej wypowiedzi OBAMY, ktora niedlugo stanie sie prawda, i nadejdzie czas wojen.


http://www.stansberryrese...OVD/PPSIM832/PR
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 17529
Skąd: Polska
Wysłany: 2 Grudzień 2011, 21:36    [Cytuj]

Maverick napisał/a:
Jak znasz angielski posluchaj tej fikcyjnej wypowiedzi OBAMY, ktora niedlugo stanie sie prawda, i nadejdzie czas wojen.


Obama to marionetka. Jak większość prezydentów, premierów, senatorów, i ktoś pociąga ich za pomocą niewidzialnych sznurków. Ukryci za parawanem globaliści sterują polityką większości państw, wywołują kryzysy, doprowadzają do wojen, a nawet wywołują trzęsienia ziemi (nie wiadomo czy to co się stało niedawno w Japonii, to nie był efekt działania ludzkiego). Globaliści mają do swojej dyspozyji wojsko, policję, służby specjalne, NATO, i to z ich pomocą doprowadzają do rozruchów, wojen, zamieszek. Mają też media, które powołują takie np. Antify, czy rebeliantów, jak np. ostatnio w Libii.

Trzeba jednak pamiętać, że jest Ktoś, kto może te sznurki poprzecinać. Dużo jednak zależy od nas samych, od tego na ile zaufamy Bogu, i Jemu służyć będziemy. Wygląda na to, że to demon ma wielką władzę na ziemi. Ma tu swoich ludzi, którzy realizują jego cele. Jego plan, to plan zniszczenia ludzkości na ziemi. Demon ma tu na ziemi marionetki, media, wojsko, pieniądze. Zawładnął tym wszystkim. Ale duża w tym jest nasza zasługa. Bowiem nie służymy Bogu, zapominamy o Bogu, żyjemy tak jakby Boga nie było. Dlatego demon się panoszy. To nasza obojętność na zło sprawia, że demon ma duże pole do popisu.

Zobaczcie co ostatnio stało się w Polsce. Do Sejmu trafili w ostatnich wyborach dewianci z Ruchu Palikota. Grodzka, Biedroń, Nowicka, że tylko ich wymienię. I to gdzie, w kraju ponoć katolickim ! To chyba o czymś świadczy. Tak jest obecnie niemal na całym świecie.
Małym wyjątkiem jest tu Kolumbia, gdzie wszyscy począwszy od prezydenta, a kończąc na szarym Kowalskim, nie wstydzą się mówić o Bogu. Jeśli ktoś jeszcze nie oglądał, to polecam film "Kolumbia, świadectwo dla świata".
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 08:49    [Cytuj]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yRqyQ5wnjw8[/youtube]



Terrorysta wedlug nowego prawa moze byc kto ma zapasy zywnosci na 7 dni, lub brakuje mu placow u reki. do czego to doszlo?
Ostatnio zmieniony przez Maverick 5 Grudzień 2011, 09:05, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 09:04    [Cytuj]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iD1T61oTrR8[/youtube]


Ameryka dryfuje w strone faszyzmu.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 19:27    [Cytuj]

Globalisci panosza sie coraz bardziej, wracam do domu i widze natake na drzwiach, powiadamiajaca mnie ze wymieniono licznik elektryczny zastepujac go nowym tzw. "smart meter" czyli madrym licznikiem ktory potrafi podsluchiwac twoj dom, wie co ogladasz i jakie masz wlaczone urzadzenia w domu. Jest to jawne naruszenie osobistych wolnosci, ale zostalem postawiony przed faktem dokonanym, ludzie sa oburzeni.





Zamiast ktos przychodzic odczytywac licznik raz na miesiac, licznik ma zdolnosci komunikacji w obie strony, czyli moze byc zdalnie programowany, wysyla informacje co pol godziny aby zabaczyc zachwiania zuzycia energi i aby wiedziec czy przy czyms nie majstrujesz, produkujesz etc. Gdy pracowalem jako IT sam zajmowalem sie leiminacja miejsc pracy tworzac programy automatyzujace procesy produkcyjne, teraz komputery zastapia nas praktycznie wszedzie. Moze dobrze byc technikiem umiejacym je naprawiac.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Maverick

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 307
Skąd: Sin City
Wysłany: 9 Grudzień 2011, 03:05    [Cytuj]

Wlasnie przed komisja zeznnawal Corzine byly kongresnam i gubernator a ostanio prezio MF Global. Firma odpowiedzialna za clearing transakcji tzw. commodities market i dbanie o to aby klijenci mieli pokrycie swoich pozycji w margins. Oczywiscie uzywajac pieniadze klijentow MF Global zarabial na money market funduszach zbierajac procenty na pieniadzach klijentow. Carzine nawet zatrudnil Billa Clintona i Tony Blaira dwoch znanych oszustow globalistycznych do tzw, P. R. public relations aby budowac zaufanie klijentow glownie farmerow, zabezpieczjacych swoje zasiewy i zabezpieczjac swoje cenny przed zmianami rynkow. Firma zbankrutowala zginelo ponad 1 miliard 200 milionow i Corzine nie wie co sie stalo z forsa. Konsekwencja tego bedzie mniejsze zasiewy zboz w USA, Klijenci ktorzy mieli pieniadze na swoich kontach i niepowinne byc mieszane z pieniedzmi firmy zostaly skonfiskowane, sam kiedys mialem u nich pieniedze.

Cala tak machlojka nietylkalnych banksterow coraz to bardziej smierdzi, kryzys wcale sie nie oddalil, i bedzie nowa fala bankrupcji, i pewnie niedlugo banki zamroza ludziom konto i FED oglosi dewaluacje dollara odbedzie sie to zaraz po rozpoczeciu ataku na Iran. Ponoc globalisci maja zmowe, aby nekac Iran, mordowac ich naukowcow pokladac bomby i zmusic do wystrzelenia pierwszych pociskow aby miec wytlumaczenie przed opinia publiczna swiata. Wiekszosc ludzi na swiecie nie zdaje sobie powagi z sytuacji na swiecie. Na wypadek konfliktu paliwo bedzie okolo 20 dolarow za galon, nie bedzie nikogo na nic stac, banki odbiora ludziom wszystko i wlascicieli domow zamienia w wynajemcow placacych im czynsz. Biedacy jak podczas takich zbiegow wydarzen beda sie domagac wiekszej kontroli rzadow na ich zyciem i to pozwoli globalistom wprowadzic nowa walute elektroniczna, policyjny system kontrolujacy wszystko i wszystkich, sprawdzanie paierow poprzez GESTAPO bedzie wygladac jak sielanka w porownaniu do rozbierania i rewidowania jakiego beda dopuszczac sie globalisci, kazdy aspekt prawa przygotowuja tak ze kazda krytyka tego co robia bedzie uznana za wrogosc i terroryzm pozwalajacy na wiezienie w nieskonczonosc bez zarzutow. To spowodowalo kolejna fale zbrojenia sie obywateli w ten weekend bede na gun show sprawdzic jak ludzie sie przygotowuja do zawieruchy.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Informacje | TV Trwam | Radio Maryja na żywo |
Polecamy:informacje ktorych potrzebujesz Fundacja Skierniewice i Szkola Skierniewice
Korzystanie z forum oznacza pełną akceptację otrzymywania plików cookies.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,053 sekundy. Zapytań do SQL: 8