ND Forum - Dzień dobry POLSKO! Strona Główna ND Forum - Dzień dobry POLSKO!
Ludzie z sercem i głową

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
CHEMTRAILS
Autor Wiadomość
DarekMirror
Defensor RM


Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 1260
Skąd: Polska
Wysłany: 5 Styczeń 2013, 23:19    [Cytuj]

Niepokojące silne opryski i to już od początku roku
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xZo0v2JYA68[/youtube]
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 17424
Skąd: Polska
Wysłany: 15 Marzec 2013, 10:07    [Cytuj]

Pentagram na niebie w Krakowie!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tiqLTf4Z6CM[/youtube]


Odpowiedzialni za chemtrails drwią z Polaków!
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 17424
Skąd: Polska
Wysłany: 5 Lipiec 2013, 12:38    [Cytuj]

From Anonymous

Ze względów, które zrozumiecie po przeczytaniu tego tekstu, nie mogę ujawnić swojej tożsamości.

Jestem mechanikiem samolotów dużych linii lotniczych. Pracuję przy utrzymywaniu jednej z baz znajdujących się w dużym porcie lotniczym. Myślę, że pewne informacje, które tutaj znajdziecie są ważne. Po pierwsze, chciałbym powiedzieć coś na temat „dziobania porządku” wśród mechaników. Jest to ważne dla tej historii z przyczyny, którą powinieneś odgadnąć sam.

Mechanicy pragną pracować przy 3 rzeczach: przy awionice, silnikach lub przy kontroli lotu. Przez mechaników te czynności uznawane są za najistotniejsze. Na samym dole hierarchii zajęć jest praca przy systemach unieszkodliwiania odpadów.

Żaden mechanik nie chce pracować przy pompach, zbiornikach i rurach, które są używane do przechowywania odpadów z toalet. Ale na każdym lotnisku, gdzie pracowałem, zawsze znajdywało się 2-3 takich którzy ‘na ochotnika’ pracowali przy tych systemach.

Pozostali mechanicy są szczęśliwi oddając im to zajęcie. Z tego powodu na jednym lotnisku tego typu rzeczy wykonuje tylko 2-3 mechaników. Nikt nie zwraca szczególnej uwagi na tych facetów, inni mechanicy nie utrzymują kontaktu z tymi, którzy pracują przy systemach odpadów.

Faktem jest, że nigdy nie myślałem wiele o tej sytuacji, dopóki nie zdarzenie z ostatniego miesiąca. Podobnie jak większość linii lotniczych mamy wzajemne porozumienia z innymi liniami, które korzystają z naszego lotniska. Jeśli mają problem ze swoimi samolotami, nasi mechanicy zajmą się tym.

Podobnie, jeśli jeden z naszych samolotów ma problem w innym porcie lotniczym, naprawią go.

Pewnego dnia zostałem przywołany z bazy do pracy w samolocie innego przewoźnika. Otrzymałem telefon od Dyspozytora, który nie wiedział na czym polega problem. Gdy dotarłem do samolotu okazało się, że problemem jest system usuwania odpadów. Nie było innego wyjścia niż się wczołgać i rozwiązać problem.

Gdy wsiadłem do zatoczki zdałem sobie sprawę, że coś było nie w porządku. Było więcej zbiorników, pomp, rur niż powinno. Z początku zakładałem, że zmieniono cały system. 10 lat temu pracowałem na dokładnie tym samym modelu samolotu.

Chcąc zlokalizować problem, szybko zdałem sobie sprawę z tego, że dodatkowe rurki i zbiorniki nie były podłączone do systemu unieszkodliwiania odpadów, w ogóle. Właśnie to odkryłem, gdy pojawił się inny mechanik z mojej firmy . Był to jeden z tych, którzy zwykle pracują na tym rodzaju samolotu. Z wdzięcznością oddałem mu swoje zadanie.

Gdy wychodził spytałem go o dodatkowe wyposażenie. Powiedział mi abym: „martwił się o swoją część samolotu, a on będzie martwić się o swoją!”

Następnego dnia, na firmowym komputerze, oglądałem schematy instalacji. Kiedy tam byłem postanowiłem sprawdzić schematy dodatkowego wyposażenia. Ku mojemu zdziwieniu schematy nie pokazywały instalacji, które widziałem na własne oczy dzień temu. Nawet w plikach producenta niczego nie było. Byłem już zdeterminowany aby dowiedzieć się to to wykonał.

W kolejnym tygodniu mieliśmy okresową kontrole trzech z naszych samolotów. Jest dużo mechaników czołgających się po samolocie w trakcie takich inspekcji. Właśnie skończyłem swoją zmianę i postanowiłem rzucić okiem na system odpadów jednego z naszych samolotów.

Uznałem, że wśród wszystkich mechaników na pokładzie nikt nie zauważy jednego dodatkowego. Jak można się było spodziewać samolot, który wybrałem miał dodatkowe wyposażenie!

Zacząłem iść tropem systemu rur, pomp i zbiorników. Znalazłem to, co wydawało się być jednostką sterowania dla systemu. Wyglądała jak standardowa jednostka kontrolna awioniki, ale nie miała oznaczeń żadnego rodzaju.

Mógłbym wytropić przewody kontrolne z jednostki do pomp i zaworów, ale nie było tam żadnych obwodów elektrycznych wchodzących do jednostki. Jedyne kable z jednostki były podłączone do głównego zasilacza samolotu. System miał duży zbiornik 1 i 2 mniejsze zbiorniki. Trudno było powiedzieć w ciasnych pomieszczeniu, ale to wyglądało że duży zbiornik może mieć około 50 galonów pojemności (1 galon UK ma ok 4,5l x50 = 225l, USA (mokry) ma ok 3,8l = 190; przyp. Airbag). Zbiorniki byly podłączone do zaworu wypełniania i opróżniania przechodzącym przez kadłub samolotu dokładnie za zaworem opróżniania dla systemu odpadów.

Kiedy miałem okazję by poszukać połączenia pod samolotem znalazłem to sprytnie ukryte za panelem pod panelem używanym do uzyskania dostępu do spływu odpadków.

Zacząłem podążać tropem rurek biegnących od pompy. Te rurki prowadziły do sieci małych rureczek, która kończyła się na końcu krawędzi skrzydła, na poziomie stabilizatorów horyzontalnych .

Jeśli spojrzysz uważnie, na skrzydłach dużego samolotu widać zestaw drutów, o wielkości palca, rozciągający się od opadającej powierzchni boku skrzydła. Są to knoty rozładowujące statyczność. Są one używane do rozpraszania statycznego ładunku elektrycznego, który tworzy się na samolocie w locie.

Odkryłem, że rurki z tego tajemniczego systemu prowadzą do tych knotów (1 na 3 knoty). Zostały „wydrążone” w celu umożliwienia przepływu wszystkiego co dostało się do środka i wypuszczenia tego za pomocą tych fałszywych knotów .

Kiedy byłem na skrzydle, jeden z kierowników dostrzegł mnie. Wyprosił mnie z hangaru mówiąc, że moja zmiana się skończyła i nie jestem autoryzowany do pracy w nadgodzinach.

Następne dni były bardzo pracowite i nie miałem czasu na kontynuowanie mojego śledztwa. Późnym popołudniem, dwa dni od mojego odkrycia, zostałem przywołany do wymiany czujnika temperatury silnika w samolocie mającym startować w przeciągu 2 godzin. Skończyłem pracę i sporządziłem dokumentację.

30 minut później zostałem przywołany do Dyrektora Naczelnego. Gdy wszedłem do jego biura, spostrzegłem, że nasz przedstawiciel związkowy i dwóch nieznanych mi już na mnie czekali. Powiedział mi (przed. zw; przyp. Airbag), że został odkryty poważny problem. Powiedział, że zostałem umieszczony w sprawozdaniu za składanie fałszywych dokumentów.

Zawiesił mnie dyscyplinarnie stwierdzając, że złożyłem fałszywą dokumentację z czujnika temperatury silnika, który zainstalowałem kilka godzin wcześniej. Byłem zupełnie zaskoczony i zacząłem protestować. Mówiłem im, że jest to śmieszne i że wszystkiego dopilnowałem.

W tym miejscu Przedstawiciel Związkowy zarekomendował oględziny samolotu abyśmy mogli wszystko wyjaśnić. Następnie spytał o dwóch mężczyzn obecnych w biurze. DN powiedział mi, że to inspektorzy bezpieczeństwa linii lotniczych, ale nie poda ich nazwisk.

Podążyliśmy do samolotu, który powinien być w powietrzu a był zaparkowany na ziemi. PZ otworzył silnik i odpiął czujnik z numerem seryjnym, ten, który zainstalowałem. Poinformowano mnie, że zostałem zawieszony na tydzień, bez wynagrodzenia, i że mam natychmiast opuścić miejsce.

Pierwszego dnia mojego zawieszenia siedziałem w domu i zastanawiałem się co u lich mi się przydarzyło. Wieczorem otrzymałem telefon. Głos powiedział do mnie: „Teraz już wiesz, co dzieje się z mechanikami, którzy grzebią w czym nie powinni. Następnym razem, gdy zaczniesz grzebać przy systemach nie podlegających Tobie, stracisz pracę! Wspaniałomyślnie, mam nadzieję, że będziesz mógł wrócić wkrótce do pracy” KLIK.

Ponownie musiałem zbierać się z podłogi. Przebiegło mi przez myśl, że to co mi się właśnie przydarzyło musi być bezpośrednio połączone z moim tropieniem sieci tajemniczych rurek.

Następnego ranka DN wezwał mnie. Powiedział, że z powodu mojej doskonałej zawodowej przeszłości zawieszenie zostało zredukowane do jednego dnia, i że powinienem wracać natychmiast do pracy. Jedyne o czym mogłem wtedy myśleć to „co oni próbują ukryć” i „kim ONI są”!

Tego dnia w pracy było jak by się nic się nie stało. Żaden z innych mechaników nie wspomniał o zawieszeniu a mój PZ powiedział mi abym o tym nie rozmawiał. Tej nocy zalogowałem się w Internecie, aby spróbować znaleźć odpowiedzi.

Nie pamiętam już jak do tego doszło ale znalazłem się na stronie wspominającej o chemicznie poskręcanych contrails.

To był moment kiedy wszystko dla mnie się zbiegło. Lecz następnego ranka znalazłem w mojej zamykanej szafce notatkę. Mówiła: „Ciekawość zabija kota. Nie odwiedzaj stron internetowych, które Ciebie nie dotyczą.

To jest to. Teraz wiem, że mnie obserwują.

Chociaż nie wiem co pryskają, mogę powiedzieć, jak oni to robią. Doszedłem do wniosku, że używają „miodowych ciężarówek” . To ciężarówki opróżniające odpady ze zbiorników toalet.

Porty lotnicze zazwyczaj zawierają umowy na tego typu prace i nikt nie jest w pobliżu tych ciężarówek. Kto chciałby stać obok ciężarówki pełnej gów.. Wydaje się sensowne, że podczas opróżniania tych zbiorników ci faceci mogą łatwo napełniać zbiorniki systemu spryskiwania .

Znają trasę lotu samolotów więc prawdopodobnie programują jednostkę kontrolną, aby rozpocząć opryski w jakiś czas po osiągnięciu przez samolot odpowiedniej wysokości.

Dysze spryskiwania w fałszywych knotach są tak małe, że nikt w samolocie nie będzie w stanie nic zobaczyć.

Boże, pomóż nam wszystkim.

Zaniepokojony Obywatel

http://lchx.wordpress.com/category/chemtrails/
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 17424
Skąd: Polska
Wysłany: 6 Lipiec 2013, 08:59    [Cytuj]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZLNmjUoQymg[/youtube]


Chemtrails - Chmury Śmierci 1 / 3


Bezczelność naszych tzw. 'liderów' przekracza wszelkie granice przyzwoitości. Czymś się nas opryskuje, jakbyśmy byli stonką ziemniaczaną. Agencje rządowe odmawiają przyjęcia próbek powietrza do badań, a politycy wszyscy nagle stracili wzrok i niczego nie widzą.
Demokracja? Czy to słowo w ogóle jeszcze coś znaczy?


Strona niezależnego naukowca, który m.in. z pozytywnym skutkiem hodował patogeny, którymi się nas opryskuje na pożywce agarowej:
http://www.carnicom.com
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 17424
Skąd: Polska
Wysłany: 4 Październik 2013, 09:08    [Cytuj]

Chemtrails jako element hipotetycznej broni klimatycznej

Tak zwane smugi kondensacyjne stały się stałym elementem naszego krajobrazu. Ludzie w zdecydowanej większości po prostu nie zwracają uwagi na te wzory nadprogramowych chmur układające się niekiedy nad ich głowami. Okazuje się, że niektórzy jednak patrzą w niebo i całkiem sporo osób wierzy w to, że to co rozsiewane jest nad ich głowami to bynajmniej nie nieszkodliwa para wodna.

Tak zwana teoria chemtrails zakłada, że cześć z samolotów celowo rozsiewa chemikalia w atmosferze. Zwolennicy tej teorii zakładają, że celem takich oprysków jest pogorszenie zdrowia populacji i tym samym depopulacja. Przy bankrutujących systemach emerytalnych wydaje się to być niestety przynajmniej teoretycznie możliwe. Zastanawiające jest rzeczywiście to, że smugi pojawiają się tylko nad konkretnymi krajami. Na świecie żyją ludzie, którzy nigdy ich nie widzieli, ale są i tacy, którzy nigdy nie podróżują, więc smugi są ich codziennością.

Wśród zwolenników teorii chemtrails pojawia się zawsze argument, że część lotów samolotów nie cechuje się pozostającymi długo smugami tylko znikają one po kilkudziesięciu sekundach. Tak smugi pamięta większość z ludzi starszych niż 30 lat. Potem coś się zmieniło. Przede wszystkim mógł wzrosnąć ruch lotniczy. Faktem jest, że w latach osiemdziesiątych nie było takich widoków jak obecnie.

Według różnych publikacji na temat chemtrails ich pojawianie się zaczęto notować od 1996 roku. Bardzo możliwe, że cześć z lotów pełniła dodatkową funkcje instrumentu geoinżynierii. Niektórzy posuwają się nawet do tego, że zaczynają podejrzewać USA o zdolność do kształtowania klimatu na ziemi. Broń atomowa okazała się zbyt ostateczna a skażenia powodują problemy dla wszystkich. Broń klimatyczna to idealny rodzaj straszaka na wszystkich i to w białych rękawiczkach, bez mocnych dowodów na celowe sprowokowanie pewnych katastrof.

Według zwolenników teorii chemtrails są one tylko częścią planu. Ważną rolę pełni również system HAARP. Oficjalnie jest to ośrodek na Alasce zajmujący się badaniami jonosfery. Nieoficjalnie jest to broń antyrakietowa umożliwiająca wypychanie w górę warstw atmosfery, co zmienia trajektorie rakiet lecących hipotetycznie z dawnego ZSRR. A jeszcze bardziej nieoficjalnie HAARP jest winien trzęsieniom ziemi a także może generować tornada oraz huragany. Działalność HAARP ma tez umożliwiać powodowanie ulew i susz. Aby to wszystko było możliwe konieczne ma być umieszczenie w atmosferze związków baru.

Jak zwykle bywa każda teoria spiskowa po latach doznaje erozji i nagle staje się faktem. Być może i taki los czeka teorię o chemtrails. Jest to już element mainstreamu. Zresztą szwedzka polityk, Pernilla Hagberg w grudniu zeszłego roku stwierdziła wprost, że „ktoś rozpyla truciznę nad Szwecją”.

Podkreślmy to jeszcze raz, zwykły człowiek nie patrzy w niebo tylko biegnie do pracy a potem po dzieci itd. na patrzenie w niebo czasami nie ma czasu. Gdy ktoś taki styka się z teorią spiskową zakładającą celowe trucie społeczeństwa to naturalne jest automatyczne odrzucenie takiej ewentualności. Dla wielu byłoby to zbyt przerażające, tak jak prawda o skutkach szczepień. Lepiej o pewnych rzeczach nie wiedzieć, tylko czy będzie się wtedy zdrowszym?

Źródło: http://zmianynaziemi.pl/w...ni-klimatycznej

http://niezaleznemediapod...i-klimatycznej/
Ostatnio zmieniony przez Coltrane 7 Październik 2013, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
DarekMirror
Defensor RM


Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 1260
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Październik 2013, 21:10    [Cytuj]

Nad Białymstokiem częsty to widok?
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 17424
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Październik 2013, 21:53    [Cytuj]

DarekMirror napisał/a:
Nad Białymstokiem częsty to widok?


Pewnie tak jak wszędzie nad Polską.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
DarekMirror
Defensor RM


Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 1260
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Październik 2013, 22:21    [Cytuj]

Zapytałem się gdyż nie zauważyłem aby ktoś z tamtego rejonu zdjęcia zamieścił na polskiaj mapie chemtrails.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 17424
Skąd: Polska
Wysłany: 1 Grudzień 2013, 18:11    [Cytuj]

Edward Snowden potwierdza, CHEMTRAILS istnieje!!!

Wyśmiewana przez tzw. samozwańczych naukowców teoria spiskowa „chemtrails” rzeczywiście istnieje – ostrzega Edward Snowden, były pracownik CIA i NSA, który ujawnił na łamach prasy informacje o PRISM, programie inwigilacji prowadzonym przez NSA, polegającym na monitorowaniu na szeroką skalę skrzynek mailowych, połączeń telefonicznych obywateli oraz serwisów społecznościowych. Sprawdź dowody, jakimi dysponuje Snowden i co nam związku z tym zagraża?
Chemtrails nie jest mitem!
W ostatnim czasie 30-latek ujawnił szereg kompromitujących informacji, które stawiają Stany Zjednoczone w najgorszym możliwym świetle. Whistleblower twierdzi, że program „chemtrails” nie jest wyssaną z palca hipotezą i ma na to niezbite dowody. Zakłada ona, że przelatujące nad nami samoloty pozostawiają smugi kondensacyjne, a zawarte w nich substancje chemiczne przyczyniają się do zatruwania środowiska, w tym także człowieka. Snowden twierdzi, że „chemtrails” jest wielką medialną tajemnicą, o której wie tylko Biały Dom i kilku naukowców. Podobno ujawniono badania, które sugerowały, że za pomocą rozpylania substancji chemicznych w troposferze nastąpi zatrzymanie procesu globalnego ocieplenia. Cząsteczki miałyby odbijać promienie słoneczne docierające do ziemi, co w konsekwencji przyczyniłoby się to do spadku temperatury na naszej planecie.
Stany Zjednoczone boją się o swoją gospodarkę
Zmiany klimatyczne nie są na rękę Amerykanom. Obliczyli, że wzrost temperatury o 1 stopień przyczyni się do wzrostu częstotliwości występowania susz na obszarze Stanów Zjednoczonych. Dlatego nasi sąsiedzi zza oceanu obawiają się, że dojdzie do nieodwracalnych zmian w rolnictwie tamtejszego regionu. Ekonomiści oszacowali, że gospodarka USA nie podniosłaby się po takiej katastrofie. Dowodem, który potwierdza „nielegalną ingerencję USA w klimat Ziemi” ma być powołany pod koniec lat 60. projekt geoinżynieryjny o nazwie “Muad’Dib”. Snowden twierdzi, że jest on realizowany do dnia dzisiejszego i „rozszerzony na skalę globalną”.
Osoby zaangażowane w projekt zaczęły opisywać w internecie szereg skutków ubocznych, które w przyszłości ujawnią się na naszej planecie w wyniku wdrażania projektu. Nie chcą się ujawnić z imienia i nazwiska w obawie przed stratą pracy. Wszystkim uczestnikom programu zagrożono, że jeśli tajemnica wyjdzie na jaw, zostaną skazani na biedę (czyt.
„dziadowanie”). Za dyskrecję dostają miliony.
Tragedia dla całego świata
Snowden uważa, że projekt jest aktualnie „największym zagrożeniem dla całego świata”. Dalsze rozpylanie substancji chemicznych w atmosferze doprowadzi do pustynnienia wielu obszarów, szczególnie jego przyspieszenia w rejonie Afryki subsaharyjskiej; wiąże się także z dystrybucją związków, które mają charakter kancerogenny. Może prowadzić też do klęsk suszy w Amazonii oraz potężnych huraganów wzdłuż wschodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych. Jeżeli prace geoinżynieryjne zostaną wstrzymane, wówczas Ameryka Północna będzie zmagać się z klęskami głodu.
” W projekt zaangażowane są firmy zajmujące się produkcją paliwa lotniczego. Szkodliwe substancje rozpylane są m.in. za pośrednictwem samolotów pasażerskich, które tankowane są specjalnym paliwem zawierającym dodatki, jakie oficjalnie zostały wprowadzone, by zwiększyć efektywność pracy maszyn” – alarmuje Snowden.
Wpadka doradcy prezydenta?
W ubiegłym roku doradca Obamy, John Holdren, przyznał, że Amerykanie realizują projekt geoinżynieryjny. „Rozpylając substancje chemiczne w powietrzu, powstrzymamy globalne ocieplenie. Nie mają one jednak żadnych niebezpiecznych właściwości, które wpłynęłyby na życie ludzi” – powiedział.

22.08.2013 12:26

Powiązane notki:

1.Afera w Szwecji : sprawa chemtrails powraca
2.Sprawa chemtrails powraca: opryski spowodują ochłodzenie?
3.Chemtrails mają spowodować globalne ochłodzenie!
4.Chemtrails zagraża Afryce?

Źródło: http://krolowa-superstar....rails-istnieje/

http://niezaleznemediapod...rails-istnieje/
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
DarekMirror
Defensor RM


Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 1260
Skąd: Polska
Wysłany: 3 Grudzień 2013, 17:49    [Cytuj]

Dziś w zachodniopomorskim na niebie też nieźle zasnuli niebo opryskami, a wczoraj jak byłem w Poznaniu to były też smugi chemtrails ale może nieco mniejsze niż dziś w okolicach Szczecina.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 17424
Skąd: Polska
Wysłany: 3 Grudzień 2013, 21:38    [Cytuj]

DarekMirror napisał/a:
Dziś w zachodniopomorskim na niebie też nieźle zasnuli niebo opryskami, a wczoraj jak byłem w Poznaniu to były też smugi chemtrails ale może nieco mniejsze niż dziś w okolicach Szczecina.


Dlaczego oni to robią ? Dlaczego złym ludziom tak bardzo zależy, aby wszystko i wszystkich niszczyć ? Dlaczego tak bardzo chcą, aby inni ludzie cierpieli, aby chorowali, aby umierali na różne dziwne choróbska ? Ki diabeł nimi kieruje ?
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
DarekMirror
Defensor RM


Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 1260
Skąd: Polska
Wysłany: 4 Grudzień 2013, 00:47    [Cytuj]

Coltrane napisał/a:
.


Ki diabeł nimi kieruje ?[/quote]
No właśnie odpowiedziałeś, nic dodać.

Diabeł jest jeden choć może różne oblicza przyjmować.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Coltrane


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 17424
Skąd: Polska
Wysłany: 4 Grudzień 2013, 09:07    [Cytuj]

DarekMirror napisał/a:
Diabeł jest jeden choć może różne oblicza przyjmować.


Diabeł ma tu na ziemi swoje sługi, i poprzez nich próbuje rządzić światem. Do tego celu używa perfidnych metod, np. zniewalania człowieka na różne sposoby. Ci którzy temu diabłu służą, sami są jego ofiarami. Diabeł ma ich gdzieś, bo mu na nich nie zależy. Wykorzysta ich, i ich samych tak samo zniszczy.

Doprawdy żałosne jest to, że ci ludzie służą diabłu, w którym nie ma miłości. W nim jest tylko nienawiść. Diabeł nienawidzi wszystkich ludzi. Również tych, którzy mu służą. Służący diabłu, to są biedni i nieszczęśliwi ludzie. Marnie skończą, jak nie odwrócą się od diabła. A póki co, służą mu - za miskę soczewocy, za zaszczyty i przywileje, za sławę, za władzę. Ale wszystko to, i tak kiedyś się skończy. Przecież człowiek nie żyje wiecznie. Po cóż więc marnować swoje życie dla jakiegoś diabła ? :roll: Wszystko co osiągną za życia, i tak kiedyś stracą. A i do grobu tego wszystkiego nie wezmą.

Liczy się tylko życie wieczne. A mamy tylko dwie możliwości : Niebo albo piekło.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
DarekMirror
Defensor RM


Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 1260
Skąd: Polska
Wysłany: 4 Grudzień 2013, 12:05    [Cytuj]

Zabezpieczcie się przed chemtrails :

http://www.youtube.com/wa...t0-L4-fcH5ErtmC
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
DarekMirror
Defensor RM


Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 1260
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Grudzień 2013, 04:54    [Cytuj]

Ciekawy i bardzo przystępny film o chemtrails, polecajcie go innym :
https://www.youtube.com/watch?v=Ya1BhEEb_nk
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Informacje | TV Trwam | Radio Maryja na żywo |
Polecamy:informacje ktorych potrzebujesz Fundacja Skierniewice i Szkola Skierniewice
Korzystanie z forum oznacza pełną akceptację otrzymywania plików cookies.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,111 sekundy. Zapytań do SQL: 8